Tuesday, February 1, 2011

お久しぶりですね。

Hi everyone. Long time no see. There wasn't much happening, so there weren't any posts. Just for an update: I found a job at a gas station until I hopefully start studying in August. I still haven't heard anything from the university in Zurich, so I guess, I will call them tomorrow to find out how the application is going or if they even got the stuff, I sent them. That's all for now.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi alle miteinander. Lange nicht gesehen. Es war nichts los, also gab es auch keine Posts. Ein kurzes Update: Ich habe jetzt einen Job bei einer Tankstelle gefunden, bis ich dann hoffentlich im August anfange zu studieren. Ich habe immer noch nichts von der Universität in Zürich gehört, also werde ich morgen dort mal anrufen, um zu erfahren, wie es mit meiner Berwerbung läuft und ob sie überhaupt meine Unterlagen bekommen haben. Das war es auch erstmal.

No comments:

Post a Comment